DVISpell (?)

Michal Vodicka VODICKA at cslab.felk.cvut.cz
Wed Mar 1 12:34:22 CET 1995

Dobry den,

potreboval jsem prevest DVI soubor do ASCII tvaru, zkousel jsem
DVISpell (0.2c), ale prilis se mi nedarilo. Program i jeho datove
soubory jsem nainstaloval podle manualu, ale vysledkem jeho prace
byla vzdy jen rada pagebreaku (spravny pocet) a zadny text. Program
si evidentne myslel, ze je vse v poradku, zadne hlaseni o chybach
nezobrazil. Experimentoval jsem s ruznymi parametry, ale lepsiho
vysledku jsem nedosahl.

Nakonec jsem si radeji upravil programek dvi2tty -- nevite nekdo, kde
se da najit nejnovejsi verze (i se zdrojaky)? Presto bych radeji
pouzil dvispell (dvi2tty necte tfm soubory a vysledek je ponekud
rozhazeny) -- muzete mi nekdo poradit, jak na nej?

Dekuji, Michal Vodicka