Dojmy z ,,Typografickeho systemu TeX''

Jiri Bajer BAJER at jointlab.upol.cz
Tue Jun 20 15:29:08 CEST 1995

> neznam sice knihu pana Olsaka, ale pokud bych mohl vyjadrit svaneskromna

Dneska se mi dostala poprve do rukou zde tak casto citovana kniha.
Jeste zdaleka ji nemam celou prectenou, ale presto jsem s ni spokojen.
Obsahuje to, co jsem cekal a co v jine ceske literature o TeXu dosud neni.

Jirka

                                       _()_
       Palacky University               || \              |
       Department of Optics             ||   \            |
       17. listopadu 50                 ||     \ _________|
       77207 Olomouc, Czech Republic    ||     /          |
       BAJER at RISC.UPOL.CZ or            ||_/______________|
       Jiri.Bajer at UPOL.CZ               ||
       Fax: ++42 68 5225246             ||