archiv Latex 2.09

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Jun 6 13:02:00 CEST 1995

"Petr Olsak wrote:"
:
: On Tue, 6 Jun 1995, Lubos Kloc wrote:
:
: > Myslim, ze naprosta vetsina beznych uzivatelu zatim pouziva L2.09 proste
: > proto, ze je soucasti posledni distribuce CsTeXu. Proto by makra pro nej
: > mela byt zachovana do doby, nez bude k dispozici nova distribuce,
: > obsahujici L2.e (nebo snad uz L3 ?). Problemy pana Sojky s prostorem lze
: > chapat, bylo by ale opravdu dobre, kdyby se alespon docasne archivace maker
: > pro L2.09 nekdo ujal.
: >                                              Dekuji,
: >                                                              Lubos^
:
: Nejsem prilis v obraze, protoze LaTeX prilis nepouzivam. Domnival jsem
: se, ze stare veci k l209 jsou v CTAN:/macros/latex209. Pokud tam tedy
: skutecne jsou, pak Petr Sojka (domnivam se) zrcadli cely CTAN a dalsi
: diskuse je bezpredmetna.

V Brne se zrcadli cely CTAN. Na CTAN se vsak nearchivuji
`obsolete' verse, zejmena pak styly, ktere byly otestovany
se soucasnou versi latexu a funguji tedy i v compatibility modu
latex2e. Proto v /pub/tex/local, kde jsem archiv v `predctanovske'
dobe udrzoval rucne, nechavam stare veci, i kdyz jsou nektere dublovane.

Soucasna situace s mistem na disku je:
/dev/dsk/c0t5d0s6    1845816 1761409   65949    96%    /export/tex

Dosud jsme se snazili, aby /pub/tex/CTAN+/pub/tex/local
se vesly do 2GB na jeden filesystem, ale nejake rezervy tu mame, takze
zastarale styly latex209 budou to posledni, na co bych sahal,
pokud je o ne projeven zajem.
Moje upozorneni o multicol smerovalo spise k tomu, aby si uzivatele ftp serveru
dali pozor na aktualnost souboru v ruznych podstromech a zbytecne
si nestahovali stare verse i kdyz existuji nove.

: Pokud neplati nektera z vyse uvedenych podminek,
: a navic ma Petr Sojka malo mista na disku, mohl bych zkusit nabidnout
: nejake sve diskove kapacity (zrovna jsme koupili 4GB disk jen tak do
: rezervy, pricemz si myslim, ze by na nem klidne i neco uzitecneho mohlo
: byt).

Jako adepty by mohla byt kopie 4allTeX CDROM ci pripravovany
CDROM s TeXovou dokumentaci, nebo zrcadlo casti CTAN.

: Petr Olsak

Pekny den

Petr Sojka