Gsftopk a pfb fonty

Michal Bulant bulik at doc.math.muni.cz
Thu Jun 1 16:12:06 CEST 1995

> 	Zdravim vas,
>
> 	Zkouseli jste nekdo pouzivat gsftopk s binarnimi (pfb)
> fonty? Ja jsem to potreboval, a ono to nejak nefunguje.
> Gsftopk pracuje tak, ze otevre soubor s fontem,
> podiva se, jestli zacina '%! PS-Adobe Font' (nebo tak nejak)
> a pak spusti ghostscript, kde jeden z parametru je
> "(/soubor/kde/je/font.pfa) run". Toto funguje.
>
> 	Pokud ale soubor zacina \200 (jde o binarni/pfb font),
> spusti se ghostscript, kde jeden z parametru je
> "(/soubor/kde/je/font.pfb) brun". Toto uz nefunguje,
> protoze prikaz/makro brun neni nikde definovano.

> [...]
	Zdar,
musim teda uznat, ze jsi skoro opravdovy hacker !

Co se tyce te ucebnice, Sojka mel sveho casu PostScript tutorial
and CookBook (patrne invertar knihovny FI ;-), ale o tom,
ze obsahuje vsechny prikazy (byt jen dostupne) by se myslim
dalo s uspechem pochybovat.
		Jinak je ale docela pekna.
					Zdar Bulik
P.S. Hodily by se mi nejake zCsTeXovane PSfonty ;-)
P.P.S. Mam novy TeXBulletin a v nem jsou nabizeny spusty
knih o PostScriptu ( za dolary - prepoctene:-(

|     Michal Bulant, student                                    |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                  |
|     Faculty of Science                                        |
|     Department of Discrete Mathematics                        |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux, *GNU*, Computer Algebra|
|             Abstract Algebra, Computation, ...                |
|     e-mail: bulant at math.muni.cz                               |
|        WWW: http://www.fi.muni.cz/~bulik                      |