chyba pri prekladu

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Thu Jun 1 11:07:03 CEST 1995

Vazeni TeXperti,
umel by mi, prosim, nekdo poradit s nasledujicim problemem? Pri spusteni pre-
kladu LaTeXu (cstex94 na pc) se preklad zastavuje a vydava hlaseni "Swapper
file I/O error". Zavada zrejme nebude v souboru .tex, nebot jsem takoveto
hlaseni dostal i pri zpracovani prazdneho souboru

\documentstyle{article}
\begin{document}
\end{document}

Tato chyba se mi objevila bez zjevnych pricin pri zpracovavani souboru, ktery
predtim "prochazel", takze mam podezreni, ze mozna jsou poskozeny nektere
systemove soubory; ovsem nevim ktere a nechce se mi zatim preinstalovavat vse.
             Za rady predem dekuji
                          F.Kadlec