bbold

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Mon Jul 10 12:04:29 CEST 1995

On Sat, 8 Jul 1995, Antonin Luk? wrote:

> Ve Zpravodaji 1/93 jsem si precetl neco o Dvojitych hranatych
> zavorkach v matematice od pana Dr Petra Olsaka. Vim mimo to,
> ze se tento font uziva snadno v AMSTeXu, ale ten tady nikdo
> pobliz neuziva. Fyzikove davaji prednost LaTeXu. Protoze
> v druhem pripade asi ted dochazi k nejakym zmenam, prosil bych
> o orentacni informaci.  Ostatne, mozna ze zdrzuji: Existuji
> pry nejake pameti, na nichz je informace "prefabrikovana"....

Dvojite hranate zavorky (a mnoho jinych dalsich symbolu) jsou
take obsazeny ve fontu stmary. Metafontove zdrojaky je mozne
nalezt napr. na ftp.muni.cz v adresari
pub/tex/CTAN/macros/latex/contrib/supported/stmaryrd
Zde je take soubor stmaryrd.dtx pro praci s LaTeXem (z tohoto
souboru je mozne vyrobit soubor stmaryrd.sty). Predepoklada
se LaTeX2e. Pokud chcete pracovat s LaTeXem 2.09, pak je
prislusny .sty soubor v adresari
.../macros/latex209/contrib/stmary
Zdravi M. Dont