csTeX for LINUX

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Tue Jul 4 10:48:02 CEST 1995

:
: Po instalaci baliku cs-tools a csTeX-linux od Jana Kasprzaka
: mi X-windows v linuxu hlasi tuto chybu (nelze je vubec spustit).
:
: Fatal server error:
: could not open default font 'fixed'
: xinit:  No such file or directory (errno 2):  unexpected signal 13
:
: Nevite nekdo, jak to odstranit?
:
	Zkusme zjistit pricinu:

1)	Fungovaly X i pred tim, nez jste nainstaloval cs-tools ?
	(predpokladam, ze cstex-linux s tim nema co delat).
2)	Mate v XF86Configu spravne nastavenou FontPath?
	Pozor, XF86Config se hleda asi na trech mistech, takze
	se ujistete, ze editujete ten pravy (muze byt v /etc,
	v /usr/lib/X11 anebo ve vasem domovskem adresari).
3)	Nepouzivate nahodou font server (xfs) ?
4)	Zkuste mi zaslat cely vystup z prikazu startx.
	Zejmena se podivejte, jakou hlasi X server FontPath.

	Doufam, ze to pomuze.

-Yenya

P.S.: Nezatezujme s tim tuto konferenci, protoze s TeXem to asi opravdu
      nema nic spolecneho. Piste na moji adresu.

--
Jan "Yenya" Kasprzak [ E-mail kas at muni.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/ ]