Ceska prirucka

Vaclav Ocelik ocelik at ccsun.tuke.sk
Wed Jan 11 15:16:54 CET 1995

>     Omlouvam se za vstup zacatecnika, ale mohl by mi nekdo dat typ na
> ceskou prirucku o LaTeXu?
>         Dekuji-----------------------------------------------------------
> Pavel Spalek                            adress:
> University of West Bohemia                Klatovska 51
> Pedagogical Faculty                       306 19  Plzen
> e-mail: spalek1 at amos.pef.zcu.cz           Czech Republic

Priamo v instalacii CsTeXu mozno pre DOS mozno najst document:

               LaTeX - Strucny popis
               =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Copyright H.Partl, E.Schlegl and I.Hyna (1987-1990).
Translation P.Sykora (1992).
Copyright P.Sykora (1992,1993).

Seznam souboru

!PRECTI.SI!   - tento soubor - pokyny
LTXSTRUC.TEX  - zakladni soubor
                -- definice a upravy prikazu, titul, vola soubory
                   s jednotlivymi kapitolami (LTXSK*.TEX), seznam
                   literatury
LTXSKAP1.TEX  - vstupni text pro 1. kapitolu
LTXSKAP2.TEX  - vstupni text pro 2. kapitolu
LTXSKAP3.TEX  - vstupni text pro 3. kapitolu
LTXSKSYM.TEX  - vstupni text pro tabulky symbolu
LTXSKAP4.TEX  - vstupni text pro 4. kapitolu
LTXSKAPD.TEX  - vstupni text pro dodatky

--
		                             Vaclav   O C E L I K