Prevod do PCX

HOSPODKA at feld.cvut.cz HOSPODKA at feld.cvut.cz
Wed Jan 11 13:40:10 CET 1995

Dobry den,
mohl by mi, prosim vas, nekdo poradit? Potrebuji odfaxovat dokument
vytvoreny LaTexem. Software, ktery pouzivam umi poslat graf. format
PCX, PCL, WP, TIFF, aj. Bohuzel vystypni soubor *.hp z hplj neni
presne kompatibilni (nebo se mi ho nepodarilo prevest) s PCL
formatem. Nejidealnejsi by bylo, posilat primo *.ps soubory, ale to
bohuzel v mem pripade nelze. Asi nejhorsi cesta, kterou vsak beru jako
posledni moznost, je "oskenovat" vytisteny dokument.

Nevite nekdo, jak dostat z dvi souboru napr. PCX format (300dpi)?
Za kazdou radu dekuji.
                              S pozdravem  Jiri Hospodka