DVI -> HP DeskJet 320 pod UNIXem ?

Honza Kostal jenik at feld.cvut.cz
Mon Jan 9 18:53:45 CET 1995

	Jeste jednou dobry den, vzpomel jsem si jeste na jeden
problem. Neumi (nezna (nema)) nekdo dvi driver pro tisk na HP DeskJet 320
(pripadne jakykoliv DeskJet) pod Linux, pripadne ve zdrojacich? V DOSu to
samozrejme umim, ale kvuli disku bootvat DOS nebo instalovat takovou
nebezpecnou vec jako jeho emulator se mi nechce.
Samozrejme funguje cesta .dvi -> dvips -> gs -> tiskarna, ale kdyby to
slo rovnou, byl bych radsi (krom toho, barevny tisk v tehle kombinaci nic
moc .... )

---
						Honza Kostal
						jenik at feld.cvut.cz