gs_view.ps (fwd)

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Fri Jan 6 13:26:35 CET 1995

Date:         Fri, 06 Jan 95 11:51:57 MET
From: HORAKK at CSEARN.BITNET
Subject:      Re: gs_view.ps

Zatim jen komentar k tomu, co jsem o ps_view.ps tady tetno tyden psal:
psal jsem  to po pameti a nic z toho tu nemam, proto zel nerucim
za spravna jmena zminovanych souboru. Kazdy si asi spravne
dosadil psview -> gs_view, s tim pp.ps ted nemam ani jistotu, zda
jsem ho tehdy nezapomnel pripojit. Snad se mi to podari v pondeli
objasnit.

Zprava o zajemce o (objednane) cdromy. Zasilku se mi podarilo
pred Silvestrem prevzit a prinesu je na sobotni valnou hromadu
(14. ledna 1994 v karlinske budove mff uk --- pokud si zas pletu
kalendar, tak me prosim nekdo urychlene opravte --- ja jsem rad,
ze jsem se prave probojoval k terminalu a nemohu riskovat, ze
zatim vypadne telefonni linka nebo neco podobneho).

Prijemne TeXovani i v novem roce preje
karel horak

-----

Vse, co se mi podarilo k gsview/ps_view &co ziskat, jsem
ulozil do ftp.muni.cz:/pub/tex/local/ps/gsview.zip
Vsechny predchozi reference/soubory byly smazany (napr. ps_view.ps).
Enjoy!

Petr Sojka