TeXnicke problemy

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Tue Feb 28 16:33:03 CET 1995

Dobry den,

s radostou pozorujem, ze este ludia sa stale zaujimaju o Texnicke problemy a
preto sa odvazujem opytat na problem, ktory ma uz dlhu dobu trapi: Ako
vycentrovat posledny riadok paragrafu, ktory inac vyzera normalne.

Pokial ma len jeden riadok da sa tato skutocnost zistit pomocou \prevgraf a
riadok dodatocne vycentrovat. Pri viacriadkovych paragrafoch vsetky
pokusy pomocou \parfillskip \leftskip
a pod. zlyhali. Da sa nejako zistit, kde zacina posledny riadok?

Zalamovanie stran je uplne prehladne a kontrolovatelne, zalamovanie riadkov
sa mi zda byt celkom utajene. Zrejme ziadny \box255 pre riadky neexistuje.

Za vase nazory budem velmi vdacny

Anton Surda