novy sposob cs pisania

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Feb 23 12:40:26 CET 1995

> Mam pocit, ze kdyz bych si prilis zvyknul na nestandardni chovani
> klavesnice a budu muset psat na jinem pocitadle, tak se muj vykon bude
> limitne blizit nule, protoze budu vedle, jak ta jedle :)
> Nebo si budu muset s sebou nosit diketu s ovladacem (jako obcanku).

z tohto som sa aj ja bal, ale nie je to tak. Ako som uz pisal, ja mam
standardnu klavesnicu a slovenska je akoby prizrak a zacne pisat po
slovensky (bez prepnutia do inej klavesnice) vtedy, ked budem zapisovat
slovenske slova.

Aj ja musim pisat v roznych editoroch a ten prechod si ani nevsimnem, lebo
aj tam mam vsetko tak isto ako v mojom editore, teda na standardnom mieste.
Hoci sa da v mojom editore pisat aj normalne, kazdy kto vie o novom sposobe,
postupne viac a viac to vyuziva. Uz mozog vie, ze to ide jednoduchsie, tak
nebudem robit krkolomne.

> Jinak pro drobne preklepy jsou prece jine nastroje - kontrola pravopisu,
> nebo ne?

samozrejme ze su na to programy. Ale clovek je od prirody lenivy, tak sa
snazi aby si ulahcil a teda robil co najmenej chyb. Vsak aj prekladac Tex-u
Vas pekne upozorni na chyby. Ale ked mate celu haldu, tak mate o zabavu
postarane

Zdravi
                  LB