obrazky v postscriptu

Petr Mikulik mikulik at labs.polycnrs-gre.fr
Thu Feb 23 10:15:51 CET 1995

>Pokud pocitate s vystupem na postscriptove zarizeni, je mozno pouzit
>EPSF.STY z baliku dvips, cimz muzete do sveho dokumentu vlozit "encapsulated
>postscript file" a pripadne s nim provadet i ruzne transformace. Vse je
>popsano v dokumentaci dvips.

Takze nejlepsi je stahnout si cely balik dvipsu (posledni verze je v
TeX/CTAN/systems/msdos/dviware/dvips/dvips558.pc/dvips558b.zip
a precist si dokumentaci.
  Krome popisu toho, jak vkladat postscriptove obrazky a pcx soubory (ty se
daji dokonce zvetsovat a zmensovat!) je tam i soubor rotate.sty,
ktery se mi velice osvedcil pri popisu vertikalnich os grafu generovanych
gnuplotem ve formatu pro emTeX.

Dale, napsal jsem jednoduchy programek pro konverzi datoveho souboru z
Current Contents on Diskette do formatu pro BibTeX a pro format podle
konvenci Phys. Revu. PC exe + zdrojovy text je k nalezeni na
ftp.muni.cz:pub/muni.cz/physics/prog/pmccc.lzh

A nakonec bych mel jeste dotaz. Pro prohlizeni ps obrazku pouzivam rozhrani
ps_view.ps a byl bych rad, kdyby se mi na obrazovce nakreslil kolem meho
dokumentu zeleny ramecek o rozmeru papiru a4, stejne jako je to u dviscr.
Co je k tomu potreba?

** Petr Mikulik, Laboratoire Louis Neel, Grenoble: mikulik at polycnrs-gre.fr **
**   Permanent address:  Masaryk University,  Faculty of Science,  Dpt. of **
**                       Solid State Physics, Brno:    mikulik at sci.muni.cz **