Hebrew+greek+czech ?!

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Feb 7 16:31:20 CET 1995

Michal Kocer pise:
> Dale zda nekdo pouziva hebrejstinu(jidis) v kombinaci s ceskym(anglickym)
> textem ci jen samotnou hebrejstinu. Moc by mi take pomohl nejaky editor
> ktery umoznuje psat zleva dobrava, ale i  zprava doleva a pouziva pritom
> nejake standardni kodovani alefbetu (, ktere jak doufam pak pouzivaji nejake
> MF fonty, takze by text mel byt prevoditelny do TeXu).
>
> Za  V E S K E R E  rady, navrhy, pripominky a pomoc predem dekuji.
>
>				Michal Kocer

Muj znamy profesor v Izraeli pouziva jednoduchy textovy editor Q-text,
ktery umi jak Hebrew (zprava doleva) tak anglicky (zleva doprava). Na
vystupu pak dava v podstate bezny ASCII soubor, ale o jeho kodovani
alefbetu bohuzel nic nevim. Je to asi obtizne schudna cesta, pouzitelna jen
v nouzi nejvyssi, ale lepsi nez nic. Nenajde-li se nic lepsiho, dejte
vedet, zkusil bych se zeptat. Preji zdar a Bozi pozehnani.

                                      Lubos^ Kloc