Hebrew+greek+czech ?!

Michal Kocer kocer at ariel.Pap.UniVie.AC.AT
Tue Feb 7 12:57:56 CET 1995

Dobry den!

bratr bohoslovec mne pozadal, zda bych mu nemohl pomoci vyresit
problem psani ceskeho, reckeho a hebrejskeho textu v jednom dokumentu
(disertaci) najednou.(TeXu se neboji dokonce v nem napsal svou
bakalarskou praci)

 Myslim, ze je to pro TeX pomerne velke sousto.
Presto bych se rad zeptal, zda ma nekdo nejake zkusenosti, alespon se
psanim rectiny s pridechy a cestiny dohromady.
Dale zda nekdo pouziva hebrejstinu(jidis) v kombinaci s ceskym(anglickym)
textem ci jen samotnou hebrejstinu. Moc by mi take pomohl nejaky editor
ktery umoznuje psat zleva dobrava, ale i  zprava doleva a pouziva pritom
nejake standardni kodovani alefbetu (, ktere jak doufam pak pouzivaji nejake
MF fonty, takze by text mel byt prevoditelny do TeXu).

Za  V E S K E R E  rady, navrhy, pripominky a pomoc predem dekuji.

				Michal Kocer