Ericova alej

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 8 10:38:30 CET 1995

On Tue, 5 Dec 1995, Simek Jan student 4_95_96 k336 wrote:

> Vazeni pratele,
> 	dovoluji si vas upozornit na existujici studentsky casopis. Sazbu
> provadi Tomas Mraz pomoci TeXu.
>
> 	gopher://cs.felk.cvut.cz (Gopher Space Managed by our Students)
> 	ftp://jungel.sh.cvut.cz/alej - formaty (.602, .ps.gz a textovy soubor bez
> hacku a carek). FTP se bude behem casem presouvat na cs.felk.cvut.cz
> 	adresa redakce: ea at cs.felk.cvut.cz
>
> Dale take existuje elektronicka konference. Prihlasit se lze zaslanim
> "subscribe alej" na listserv at cs.felk.cvut.cz. Konference je urcena pro
> diskusi clanku a casopis vubec.

> [...]

Chtel bych k teto veci dodat, ze mne velice tesi, ze takovy casopis studenti
zacali delat, nejen proto, ze k jeho technicke realizaci pouzili TeX. Jedna
se o casopis s velmi dobrou typografickou urovni, a to se mezi casopisy
podobneho druhu i mezi komercnimi casopisy vidi malokdy.  Drzim vam proto
palce a preji plno dalsich hezkych clanku.

Navic me existenece tohoto casopisu tesi dvojnasob proto, ze zjistuji, ze v
technicke casti redakce casopisu jsou absolventi meho predmetu "Publikacni
system TeX".

Petr Olsak