Uvodzovky

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Fri Dec 8 07:41:38 CET 1995

> 	Zdravim,
> 	mam este jednu otazku - ako na nase uvodzovky?  Nasla som
> nieco ako
> \def\uv#1{\raisebox{-1.3ex}[0ex]{''}\kern-.1ex#1\kern-.1ex``}
>
> a co je \uv{v uvodzovkach} je celkom obstojne, ale ma to chybicku.
> Zda sa mi, ze dalsi riadok je vzdy o nieco posunuty dole.  Nemate
> lepsie riesenie, alebo nejaku korekciu tohto zazraku?
>
> Viera Rajnakova

neviem aky styl, aky *.fmt pouzivate ale mne sa nepodarilo rozhodit
riadkovanie na \uv{.......} dokonca ani pri \footnote pri 10pt article.
Naproti tomu riadky sa rozhodia pri velkych diakritickych znakoch plus
dlhe l (ell). Uz dakedy pred rokom niektory kolega navrhol jednoduche riesenie
v vhodnom zapornom lineskipe  (napr. pre 10,11,12pt je vhodny
\lineskip-3pt).

Skuste to dat na zaciatok suboru alebo na koniec *.sty suboru, mozno, ze
pomoze u Vas aj pre uvodzovky.

                       ladislav bitto