dviscr

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 6 11:03:44 CET 1995

> narazil jsem na problem pri pouzivani bm2font (mam posledni verzi) a dviscr
> (potazmo dvihplj). V nekterych pripadech (vlastne jen v jednom) se mi vysledna
> bitmapa nezobrazi, a to dokonce ani kdyz ji chci prohlednout testfontem.
> Pkedit naopak ukaze vse spravne. Verze ovladacu jsou z posledni distribuce
> emtexu a uvedeny problem nastal vlastne jen jednou, lec u vsech ovladacu
> najednou (tj i dvidot, dvihplj, dviscr).  Nema snad nekdo podobne zkusenosti?

Zkuste zavolat kterykoli ovladac s volbou /pt=jmeno. Do souboru jmeno
se napise podrobna zprava o vsech parametrech a problemech pri zpracovani.
Treba tam najdete nejake voditko, v cem je problem.
Eventuelne zkuste soubor dvi prevest dvips do postscriptu a prohlednout
ghostscriptem, co to udela.
                                Jaromir Kuben