[Q:] MetaFont capacity exceeded

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 6 10:55:16 CET 1995

> [...]
>   Sorry, MetaFont capacity exceeded [rounding table=300]
> a stezuje si to na konstrukce typu
>    point infinity of ...
>    direction infinity of ...
> Problem je v tom, ze nektere z techto konstrukci mam napevno v
> univerzalnich makrech. Vzdycky mam samozrejme moznost makro vytahnout
> z vnejsiho souboru a misto odkazu na nej ho tam radeji cele vypsat; v
> nem pak pro jednou zmenim konstantu _infinity_ na nejake dost velke
> cislo - pak vse funguje. Tohle je ale dost pracne.
>

> 2) Da se to resit nejakym parametrem MetaFontu (pouzivam mf386)?

V Metafontbooku, kap. 27 (Recovery from errors) lze najit 18 parametru.
U mf386 lze nastavit jen jeden, a to string memory size volbou /mp
(max 65000), coz Vam nepomuze.

> 3) Nebo co jako???

Rada je tamtez. Nastavit tracingstats na kladne cislo a podivat se, jak na
tom s cim jste. A pak pozadat nejakeho experta, aby Vam prelozil metafont
s nekterymi zvetsenymi parametry - to pujde ale asi jen u unixu.
                                         Jaromir Kuben