psfonts -- dvips

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Dec 5 11:40:22 CET 1995

"Petr Bazant wrote:"
:
: Dobry den,
: mam pravdepodobne primitivni dotaz: neni mi jasne, zda
: font, ktery nacita DVIPS.EXE  a jenz je zadan v PSFONTS.MAP jako
: "alias PostScriptName < d:\cesta_k_vektorovemu_popisu", se ve
: vyslednem PostScriptovem dokumentu objevi jako vektorovy popis ci
: jako bitmapa.
Objevi se jako vektorovy popis, pokud prepinacem -V nereknete opak.
: Vsiml jsem si totiz, ze popis fontu vypada jinak
: v .PFB zdroji a jinak v .PS dokumentu.
Aby se zamezilo problemum s tiskem binarnich souboru,
dvips vytvari ascii postscript a tudiz Postscript Font Binary
nahradi Postscript Font Ascii. Pristi verze dvips
by dokonce mela do .ps souboru dat jen ty znaky fontu,
ktere byly opravdu pouzite (podobne jako to dela Distiler
pri vytvareni .pdf).

Zdravi
Petr Sojka
: Dekuju za odpoved.