Vytazek z textu

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Wed Dec 13 19:15:49 CET 1995

Mam opet takovy maly problem.

Vytvarim v PlainTeXu semestralku, ve ktere je jednak text, jednak
vzorce, jednak obrazky, ... vsecho O.K.

Chtel bych ale nektere pasaze z prace preusporadat pro vytisteni na
slajdy (pruhledne folie na meotar). Nechce se mi to delat v editoru
metodou kopirovani bloku, i kdyz by to taky slo a bylo by to
nejjednodussi, ovsem jen do okamziku, kdybych zjistil nejakou chybu -
musel bych ji pak predelavat na dvou mistech.

Snazil jsem se to udelat tim zpusobem, ze jsem si nadefinoval

\newbox\slajdbox\setbox\slajdbox\vbox{}
\newbox\helpslajdbox

a pouzival nasledujici prikazy

\def\begslajd{\setbox\helpslajdbox\vbox\bgroup}

\def\endslajd{\egroup\copy\helpslajdbox\setbox\sladbox\vbox{
  \box\slajdbox\box\helpslajdbox}}

\beginslajd
.
.
.
\endslajd

pro  oznaceni textu, ktery chci mit jak v dokumentu, tak na slajdu.

Na konec jsem dal \hereslajd

coz je \def\hereslajd{\vfill\eject\box\slajdbox}

a ono to sice fungovalo, ale kdyz byl \slajdbox delsi, nez 1 stranka,
tak ho to nezlomilo. Chapu to, byl to \vbox.

Neresil jste nekdo tento problem ?? Nemate nekdo radu ??

    Dekuji predem.
                                                Osi.