Cesta zpatky nevede?

Slavek Rydval, RK KRYD5445 at novell.karlin.mff.cuni.cz
Mon Dec 4 18:46:31 CET 1995

Toto berte spise jako pripominku. Presto verim, ze se k tomu nekdo
vyjadri:
Nedavno jsem zakoupil knihu Typograficky system TeX a v uvodu kazde
kapitoly je najaky citat. Jeden se mi obzvlaste zalibil a to takovy
(velmi priblizne, nemam knihu pred sebou), ze autor nezna cloveka,
ktery, kdyz poznal TeX, rekl, ze uz nebude delat praci v necem jinem.
Ja s nim v celku souhlasim (take neznam takoveho cloveka). Nez jsem
poznal TeX, delal jsem v editoru MAT (pro DOS) a pak ve woknech v
AmiPro (te je celkem dobry editor). Ted sve dokumenty delam zatim
pouze v TeXu, protoze je to opravdu mocny nastroj.

S pozdravem Slavek Rydval