CS fonty se Sauterem

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Fri Dec 1 13:04:11 CET 1995

 ---

> Nespadl kazdy uceny z nebe. Jakkoli jde o jednoduchou zalezitost, je za ni
> jiste netrivialni znalost programu a hodiny studia  a zkouseni. Mohli
byste
> (student Osi, Zdenek Wagner, pripadne oba) pro meta[font,job]ove
> nezasvecence po lopate vysvetlit, jak tuto jednoduchou zalezitost provest?
> Eventuelne, je-li principielne mozne tuto zazracnou funkci mfjobu suplovat
> nejakym jednoduchym scriptem v unixu? Pripada mi to jako docela uzitecne
> udelatko.
>
> Diky vam obema.
>    Cyril Fischer

V adresari pro mfjob se podivate do souboru, tusim, dvidrv.mfj (nebo jineho,
neni jich mnoho a ja jsem to take delal metodou pokusu bez omylu). V tomto
souboru jsou "rules" pro radu fontu. Zkopirujte si rule=cm* se vsim, co
nasleduje, prepiste na rule=cs* a misto prikazu pro cm-fonty se vlozi input
cscode; use_driver; To je vse.

                              Zdenek Wagner______/