cestina pro latex2.09+plain pro Warp

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Wed Dec 20 12:31:11 CET 1995

    Vazeni pratele TeXu a Warpa,

pokud je mi znamo, tak instalaci ceskeho LaTeXu2e do jiz nainstalovaneho
emTeXu popsal pan Wagner (viz jeho adresar na ftp.muni.cz), a pro LaTeX
2.09 a plain toto zatim nebylo popsano. Proto jsem udelal skript
install.cmd, ktery nainstaluje ceskou podporu pro LaTeX 2.09 a plain do
emTeXu  jiz nainstalovaneho (presne podle instrukci pana
Mattese). Vytvoreni ceskych formatu jsem prevzal z initexu v CSTEXu'94.
install.cmd programek tedy vytvori formaty, udela cs*.cmd
spousteci soubory, skopiruje cs fonty tam kam patri apod. Spolecne s tcp
tabulkami, czech.sty, cs*.tfm  apod. nezbytnosti je to zazipovane
k dispozici na WWW strance
http://www.sci.muni.cz/~mikulik/os2.html#WarpTeX
K tomu je nutne si z puvodni instalace CSTEXu'94 zkopirovat patricnou
knihovnu lib*.fli.

Timto to davam k dispozici i ostatnim, bude-li zajem.

Krome toho jsem tam pridal i   cykl.cmd   --- REXX skript, ktery
dokolecka ceka, az se zmeni nejaky soubor (napr. po Save v editoru), aby
mohl vykonat nejaky prikaz (napr. tento soubor pre(La)TeXovat, spustit
make apod.).

Poznamka:

1. Prozatim jsem instalaci nezkousel na jinem nez svem pocitaci (instalace
texu na dalsich Warpech se zatim odlozila :-(, takze pokud jsou v
instalacnim .cmdu chyby, tak mi dejte vedet;

2. cesky LaTeX2e zatim instalovany nemam, hodlam vyckat bud na neci
install.cmd, anebo CSTEX'96, bude-li (?)

***  Petr Mikulik                                                     ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University          ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                      ***
***  mikulik at sci.muni.cz  tel (42-5-)41129378  fax (42-5-)41211214    ***
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (X-rays,freeware,OS/2,C++,TeX) ***