csindex

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Aug 31 16:27:00 CEST 1995

> Dobry den,
>
> velmi mne tlaci cas (jako vzdy, kdyz se odevzdava kniha do tiskarny) a pri
> tvorbe rejstriku mne zdrzuje csindex hlaskou Not enough core. Po zpracovani
> asi 3 000 vstupu se s uvedenymi slovy na to proste vykasle. Velmi zbezne
> jsem prohledl dokumentaci, ale marne. Zkousim tuto cestu, zda bude rychlejsi.

Bohuzel s tim asi nic nenadelate. Ja jsem mel driv podobne problemy pri
zpracovani dokumentace k latexe, ted je to vyreseno Mattesovym mkidx32.exe,
ktery bohuzel neserazuje podle ceskych pravidel. Nejschudnejsi cesta je asi
soubor idx rozsekat na kousky, napr. vsechna slova zacinajici pismeny a az l
a pak m az z. Pak se zpracuje kazda cast pomoci csindex zvlast a spoji se
(do jednoho okoli theindex).
Na rozdeleni mi kolega vyrobil program, ktery velmi rychle a snadno
interaktivne podle pozadavku provede potrebne rozdeleni. Ma vlastni napovedu.
Pokud byste nic lepsiho nenasel, mohu Vam program poslat.

   Zdravi
                                   Jaromir Kuben
                                   kuben at scova.vabo.cz