Noty?

Tomas Cermak, K175 D 2109 l 4942 CERMAK at s70x34.fsv.cvut.cz
Fri Aug 25 10:37:59 CEST 1995

  Dobry den.

Chtel jsem v TeXu napsat nejake noty. Tak jsem si nainstaloval MuTeX.
Ale narazil jsem na nasledujici problem.
  Prikaz \a{cislo} by mel vysazet osminovou notu (s praporkem). Vse
bylo v pohode, dokud se nota neotocila nozickou dolu (u vysokych
tonu). jakmile byla nota "hlavou dolu" praporek se ji ztratil a byla
z ni nota ctvrtova. To mi pochopitelne nevyhovuje.
  Je mi jasne, ze prikazem \lchord{} lze notu otocit zase "hlavou
nahoru". Potom je nota zase vporadku. Ptam se tedy: lze vysazet
osminovou notu nozickou dolu nebo to nejde a mam se prestat snazit?

                                          Tomas Cermak