pro zajemce

vs at utia.cas.cz vs at utia.cas.cz
Sat Apr 29 11:32:13 CEST 1995

Myslim si, ze na takovato oznameni je urcen distribucni seznam
seminar at utia.cas.cz, kam jsem take zpravu poslal. Do seminare je mozno
volne zasilat oznameni o seminarich a prednaskach, presne podrobnosti je
mozno se dovedet po prihlaseni na listproc at utia.cas.cz. Domnivam se, ze
oznamit v konferenci o TeXu urcene pro celou Ceskou a Slovenskou republiku
konani matematicke prednasky v Praze neni nejlepsi. Pokud ma nekdo jiny
nazor a chce mi ho sdelit, doporucuji, aby pouzil primou postu na
vs at utia.cas.cz, nikoliv tuto konferenci.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladim=EDr Solnick=FD using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   Europe
Files (with description!) place to ftp://ftp.utia.cas.cz/pub/income/vs
Maybe valid: http://www.utia.cas.cz/home/WWW/data/user_data/vs/vs-home.http