DVI2xx

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Thu Apr 27 14:51:36 CEST 1995

Date sent:      Thu, 27 Apr 1995 13:54:37 MET-2DST
Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
From:           Miroslav Lycka <mik at ISIBrno.Cz>
To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject:        Re: DVI2xx

* Miroslav Velen writes:
* >
* > Vazeni,
* >
* > na rozdil od probiraneho problemu, jak vlozit PCX do TeXu, mam do jiste
* > miry opacnou prosbu. Jak z *.DVI udelat bitmapove orientovany obrazek
* > vygenerovany s danym rozlisenim. Ve svem TeXu mam v adresari DOC
* > popis jakehosi DVIMSP, ktery by to mel umet, bohuzel ho nevlastnim.
* >
* > Mohl by mi nekdo laskave poradit?
* >
* > Dekuji
* >
* > Miroslav Velen
*
* Obvykla cesta je pres PostScript, tj. nejdrive pouzit dvips a pak pomoci
* gs nebo xv zkonvertovat do bitmapoveho formatu.
*
* -- Libor

>V prostredi DOSu se mi zda daleko obvyklejsi pouzit k tomu Mattesovy
>dvi drivery, a to ve starsich verzich dvimsp, v novejsich (tusim od
>1.4s) dvidot s odpovidajicim parametrickym souborem, napr. msp1.dot,
>msp2.dot, pcx.dot atd.
>
>                                                     Miroslav Lycka

Mohu potvrdit a doporucit pouziti programu dvidot s par. souborem
pcx.dot. Pouzivam obcas tento postup a vzdy bez problemu (s vyst.
rozlisenim 180, 300 nebo 600dpi, ktere odpovida rozliseni fontu,
ktere je nastaveno v prislusnem konfiguracnim souboru *.cnf).

                                       Jiri Hospodka