Obycejny PCX

Josef Krob krob at msh-paris.fr
Tue Apr 25 15:15:15 CEST 1995

>Moc bych potreboval dostat nejake  peceiksy do dokumentu v Latexu.
>Pouzil jsem bm2font, avsak pri latexovani vybehne hlaska
>                  DMPI not supported.
>Nevite nekdo, co s tim, nikdy jsem se v tom moc nevrtal.
>
>Michal Misler

Pravdepodobne jde o DPMI (Dos Protect Mode Interface) a ten s bm2font nema
opravdu nic spolecneho.
1. Otazka PCX
   Myslim, ze bm2font je nejlepsi reseni, zejmena vzhledem k moznym budoucim
zmenam dokumentu (transformacim - otaceni apod.) protoze obrazek je preveden
do *.pk a vse se chova jako font a jednotlive znaky. Pri pouziti special
musite po kazde zmene (posunu atd.) textu zvlast osetrit jeste obrazek.
Bm2font krom toho nabizi radu uprav obrazku (ton, kontrast, i barvu v
posledni verzi).

2. DPMI
Zminena hlaska se objevi pouze v pripada ze pouzivate ovladac pameti typu
EMM386, QEMM386 s volbou DPMI apod. a soucasne tex386.exe.
Staci tedy bud - vypnout v configu (EMM386) cely ovladac
                 nebo v setupu prislusneho programu (QEMM386) volbu DPMI
         nebo -  pouzit tex.exe
         nebo (trvateli na obojim, tj. stavajici sprave pameti a tex386.exe)
upravit tex386.exe podle receptu, ktery najdete spolu s baliky dpmigcc
         na CTANu nebo ftp.muni.cz:/pub/tex/local/cstug/krob/texwin/texwin.zip
         je kompletni reseni problemu texu a DPMI (+Windows).

   Josef Krob
    jokr at phil.muni.cz       krob at msh-paris.fr