HPGL

Vladimir Solnicky (=?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr Solnick=FD?=)" <vs@utia.cas.cz vs at utia.cas.cz
Tue Apr 25 13:40:33 CEST 1995

On Tue, 25 Apr 1995, Igor Novotny wrote:

> To je to, co delam velmi casto, protoze HPGL vystup umi snad vsechny
> graficke programy. Nejrive udelam konverzi HPGL -> PCX pomoci HP2XX

  Nekde jsem zaslechl, ze HP2XX umi HPGL prevest i do Metafontu (vyjma=20
popisku k obrazkum), ale nevim, co je na tom pravdy ani nevim, zda se=20
soucasny stav nelisi (informace stara asi 2 roky).

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladim=EDr Solnick=FD using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   Europe
Files (with description!) place to ftp://ftp.utia.cas.cz/pub/income/vs
Maybe valid: http://www.utia.cas.cz/home/WWW/data/user_data/vs/vs-home.http