Obycejny PCX

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Tue Apr 25 10:49:14 CEST 1995

> Moc bych potreboval dostat nejake  peceiksy do dokumentu v Latexu.
> Pouzil jsem bm2font, avsak pri latexovani vybehne hlaska
>                   DMPI not supported.
> Nevite nekdo, co s tim, nikdy jsem se v tom moc nevrtal.
>
> Michal Misler

Mattesovy DVIdrivery umi PCX primu pomoci sekvece:
\special{em:graph filename}
kde filename ... jmeno PCX souboru BEZ PRIPONY
Ma to ale nekolik problemu:
    1) obrazek se vlozi tak, ze jeho levy horni roh je v aktualnim
miste sazby; MISTO SAZBY SE VSAK NEPOSUNE (za obrazek je treba dat
prislusny \vskip nebo \hskip)
    2) obrazek se vlozi tak, ze jeden pixel obrazku odpovida jednomu
pixelu ve vystupu => pro ruzna vystupni rozliseni je vysledek ruzne
veliky
    3) umi jenom monochromaticke obrazky (cernobile, bez sedi).
    4) toto v csPlainTeXu, nevim jak v LaTeXu (ale teoreticky stejne).