Obycejny PCX

Jan Kybic XKYBIC at cslab.felk.cvut.cz
Tue Apr 25 10:27:52 CEST 1995

> Moc bych potreboval dostat nejake  peceiksy do dokumentu v Latexu.
> Pouzil jsem bm2font, avsak pri latexovani vybehne hlaska
>                   DMPI not supported.
> Nevite nekdo, co s tim, nikdy jsem se v tom moc nevrtal.
>
> Michal Misler

Neni mi jasne, proc se vam pri latexovani dokumentu s obrazky
prevedenymi pomoci bm2font hlaska 'DPMI not supported' objevila a pri
zpracovani jinych souboru ne (alespon to predpokladam, ac to
explicitne nerikate). Ocekaval bych ze se podobna hlaska objevi
pri kazdem spustite programu vyzadujiciho DPMI nemate-li ho k
dispozici.

Jinak Mattesovy drivery umoznuji PCX vlozit primo pomoci nejakeho
\special, coz by vam melo stacit. Pokud byste chtel obrazek zvetsit,
nezbyde nez pouzit PostScriptu.

Hezky den preji,

Jan Kybic <xkybic at cslab.felk.cvut.cz>
          <kybic at earn.cvut.cz>