No subject

Vladimir Solnicky vs at utia.cas.cz
Thu Apr 13 11:32:33 CEST 1995

On Thu, 13 Apr 1995, Petr Novotny wrote:

> [...]
ne tak
> skromneho nazoru) u Microsoftu. Pod hlavickou "prechodu ke standardum" a =
podob-
> nymi agitacemi zavedl pro Vychodni Evropu kodovou stranku 852, o niz hrde
> prohlasuje, ze jde o PC-Latin2. Verite tomu? Chyba. Kodova stranka 852 se
> jen v ceskych znacich lisi od PC-Latin2 na peti mistech. (To jsou prave t=
y vase
> problemy s \v{Z}, \v{r} apod.) Takze se VZDYCKY musite zamyslet nad tim, =
jestli
> chcete dostat PC-Latin2 nebo Microsoft pseudo-Latin 852.

Chapu to dobre, ze to, co je prohlasovano za kodovou stranku 852 v MS
DOSu, se lisi od toho, co je prohlasovano za kodovou stranku 852 v OS/2?

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladim=EDr Solnick=FD using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   Europe
WWW (will be) at http://www.utia.cas.cz/home/WWW/data/user_data/vs/vs-home.=
http