prohlizeni PS (fwd)

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Apr 25 15:48:51 CEST 1995

Ulozeno do archivu, jak nize doporuceno. Jiste uvitali
priznivci DOSu, pracujici s postscriptem (pstricks ap.).
Diky
Petr Sojka

"Jaromir Kuben wrote:"

Dobry den.
Zaslal jsem do incoming na ftp.muni.cz soubor psview.zip, ktery obsahuje
soubory urcene k prohlizeni postscriptovych souboru pomoci ghostscriptu pod
DOSem. Navrhuji umistit jej do adresare /pub/tex/local/ps.

Tyto soubory byly inspirovany gsvi4dos P. Mikulika. Myslenkou je docasne
predefinovat klavesnici a pak spustit ghostcript na soubor ps_view.ps
P. Pianowskeho a B. Jackowskeho a vstupni postcriptovy soubor. Pak je mozne
listovat pomoci standardnich PgUp, PdDn, ^PgUp, ^PgDn, pohybovat se pomoci
sipek, spojite zvetsovat atd. Prohlizeni je podle meho mnohem rychlejsi a
pruznejsi nez napr. gsview ve Windows.

V gsvi4dos nebyly zpristupneny vsechny funkce, ktere nabizi ps_view.ps.
Navic byly obcas problemy se zobrazenim nekterych souboru (napr. metapost.ps
nebo pst-user.ps z pstricks; nacitani se zacyklilo). Soubor ps_view.ps je
nepatrne modifikovan - do obnovovaciho souboru je ulozen navic jeden
parametr.

Soucasti psview.zip je soubor read.me s podrobnym popisem k instalaci a
ovladani prohlizecky. Je treba mit funkcni ghostscript ver. 2.52 nebo 2.61.
Nelze pouzit verzi 3.12 (ps_view.ps zhavaruje). Posledni verzi 3.33 jsem
jeste nestihl otestovat.

                                                  Jaromir Kuben
                                                  kuben at scova.vabo.cz