hacky u maleho d t l

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Mon Apr 3 12:34:26 CEST 1995

:
: > -- vi nekdo o kvalitnim fontu, ve kterem se lisi
: > hacek u maleho \v{d}, \v{t} a \v{l}?
:
: To som si nikdy nevsimol.

	Co vim, tak se lisi posazeni hacku (u t' je nize nez u l'),
ale ruzne _tvary_ tohoto znaku jsem nevidel.
:
: > -- lisi se pravy kerning u hackovanych znaku od nehackovanych?
:
: Pozeral som do knih, vysadzanych este v casoch, ked sa na to (u nas) pocitace
: nepouzivali, a mam dojem, ze kerning sa nelisil, ale haciky tam boli take
: uzke, ze to ani nebolo treba. Skuste ale s pouzitim csfontov vysadzat slova
: typu kol'ko, vel'ky, pat'ka, a zistite, ze pismeno nasledujuce za hacikom by
: malo byt posunute viac doprava (alebo hacik by mal byt drobnejsi?).
:
	Ja jsem se dival do "starsich" knih, a d' tam bylo sirsi nez
d bez hacku. l' jsem nevidel, neb nemam slovenske knihy a u t' jsem
nezaznamenal zadny viditelny rozdil. Nicmene pri rucnim pridavani
akcentu nad pismena obvykle davam d' sirsi nez d.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie