Podezreni na VIRUS!

Oldrich Ulrych ulrych at karlin.mff.cuni.cz
Thu Sep 29 11:13:07 CET 1994

Vazeni kolegove,
jakozto autor programu cstocs jsem pro klid sveho svedomi a vyvraceni
hypotezy, ze bych uspesne siril s distribuci CSTeXu (nejaky) VIRUS ucinil toto:

1. Vzal zdrojaky z distribuce CSTeXu a prelozil je.
   Vysledkem je BINARNE naprosto stejny soubor.

2. Prohlednul disk pocitace, na kterem tento soubor tu a tam spoustim
   a hlaseni o viru UX.7264 dostal pouze u programu CSTOCS.

3. Overil, ze zdrojove texty jsou opravdu uvedeneho data (05-28-93).

Vzhledem k temto skutecnostem jsem presvedcen ze jde o plany poplach
(zvlaste pak vzhledem k faktu, ze by se mohl mezi nami potulovat
vice jak rok virus, o kterem by nikdo nic nevedel).

Hezky den preje

                   Oldrich Ulrych.