? Je chybka v upgradu CsTeXu 93->94 ?

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Mon Sep 19 14:51:28 CEST 1994

Dobry den.
 TeX mam instalovany na PC s editorem qedit. Provedl jsem nedavno upgrade z
CsTeXu 93 na verzi leden 94. Pote mi ale pri prekladu prestal system
"odskakovat" na radek, kde preklad nasel chybu (po stisku "e"). Po delsim
zkoumani jsem zjistil, ze chybu opravim tak, ze v souboru
\tex\cfg\texset.bat zmenim radku
set EMTEXED=call c:\tex\textmp\qedit %2 %3 -n%1
 na
set EMTEXED=call c:\tex\textmp\qedit %%2 %%3 -n%%1 ,
tak jak to bylo drive (nyni file texset.~ol). Nevim, je-li to chyba pri
procesu upgradu nebo nejaka souhra jinych okolnosti u mne specifickych.
Chci na to jen upozornit, aby se s tim pripadne netrapili dalsi uzivatele,
kteri nemaji (jako ja) hlubsi znalosti, jak cele prostredi vlastne funguje.
   S pozdravem
                        Filip Kadlec