Hackovane t a d

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Tue Oct 4 17:52:19 CET 1994

>Vazeni pratele,
> nemohl by mi prosim nekdo poradit jak vyrobit korektne t a d s hackem? Ja jsem zkousel nejdriv nalezt vhodnny
>\accent## a pak i vselijak kombinovat pismena s uvozovkou, ale moc se mi to nelibi. Meni to velikost mezery mezi
>pismeny a vypada to podivne.
>
> Urcite nekdo zna spravnou cestu. Dekuji predem za dobre rady.
>
>Hezky den vsem, Ruda Blazek.

Nejlepsi je samozrejme pouzit ceske fonty, kde tato pismena jiz
jsou hotova.
Pokud z nejakeho duvodu opravdu potrebujete tato pismena "vyrobit",
da to trochu prace. Vzpominam si, ze kdyz jeste neexistoval cesky,
TeX, tak jsem to delal tak, ze jsem za "hacek" pouzil obycejnou
carku v mensi velikosti fontu a metodou pokusu a omylu jsem ji
na t a d umistil. Nevim ale, co znamena v teto souvislosti "korektne".
Je to zrejme vec nazoru a vkusu.
Zdravi M. Dont