Ghostscript+ps_view

Jan Kybic XKYBIC at cslab.felk.cvut.cz
Mon Oct 31 18:07:03 CET 1994

Pan Horak napsal:
> Prikladam zminovany soubor ps_view.ps (nefungoval ani s verzi 2.5,
> zatim jen s 2.5.2!?, verze 2.6.x jsem zatim nemel moznost
> ozkouset). Pouziti spociva v predchozim precteni tohoto souboru
> pred prohlizenym dokumentem. Pote by mely fungovat klavesy v
> (zvetseni o 1 rad, x vystup do dosu, n nasledujici strana, u
> nahoru (up), r doprava (right) apod. -- nasledovany vzdy ENTERem;
> dalsi moznosti lze vycist z komentare na zacatku souboru.

Ps_view.ps mi pripada jako skvela myslenka, jelikoz zvysuje komfort
prohlizeni mnohonasobne a muze ho pouzivat kazdy, kdo ma GS.
Ja jsem ho zkousel pod GS verze 2.6.1. pod Linuxem a zda se mi, ze
funguje bez problemu. Mam jen dve otazky, nejspise na pana Horaka:

    Bohuzel, popis je dost kusy a v PostScriptu se zas tolik
nevyznam, takze mi neni jasny vyznam nekterych argumentu prikazu,
napr. 'v' nebo 'm'. Neni nekde k dispozici nejaky navod ci popis, co
by meli jednotlive prikazy delat ?

    Je Ps_view.ps mozne dal volne sirit? Myslim, ze by si ho jiste
mnoho lidi rado vyzkouselo, ale mozna ze autori nechteji sirit
nehotovou verzi ...

Dekuji moc, obratil bych se primo na autory, jenze ti asi nemaji e-
mail...

Jan Kybic <kybic at earn.cvut.cz>