Dotaz na HP520

David Holas XHOLAS at cslab.felk.cvut.cz
Mon Oct 17 15:09:07 CET 1994

> Vazeni,
>     prosim o informaci, zda existuji a kde se daji sehnat drivery na
> DeskJet 520 pro TEX. Driver na laserovku jsem zkousel, ale nechodil.

Stejny problem jsem vyresil pomoci prepinace /od driveru HPLJ.
Doporucuji vytvorit specialni volbu v MENU. Bohuzel je mozne ziskat
jenom 300x300 DPI, protoze podle meho dosavadniho dojmu je uvadenych
600x300 DPI tiskarny HP520 pouze vysledek Resolution Enhancement a je
tedy generovano primo v tiskarne na zaklade 300x300 dat.

                                        S pozdravem David Holas