LaTeXmanager

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Oct 5 21:32:11 CET 1994

                    Vazeni TeX-isti

davam Vam k dispozicii svoj maly integrovany systemecek -- LATEXMANAGER --,
ktory by Vam mohol pomoct pri pohodlnejsom pisani textov pre Tex, Latex,
Amstex....... Specialne som ho robil pre LATEX, ale dobre sa da vyuzit aj pre
ostatne Tex-ovske "vymozenosti". Velmi som sa snazil o jednoduchost. Staci
cely balik nakopirovat do jedneho adresara a potom prepisat konfiguracny subor
pre Latexmanager, ktory musi mat meno configlt.bll. Tento konfiguracny subor
ma byt v tom adresari, odkial pustame Lateaxmanager alebo, ked nam bude stacit
jeden pre cele PC, tak musi byt na disku C v hlavnom adresari. Konfiguracny
subor je velmi jednoduchy, staci ho precitat a hned bude vsetko jasne (co Vam
davam k dispozicii je aj s vysvetleniami na konci, ktory uz Latexmanager
necita. Jedine musite davat pozor na subor makier (davam Vam apword.dat),
ktory ma mat taku strukturu ako je to tam, lebo inac editor moze robit
vylomeniny (je to aj konfiguracny subor pre editor). Kym zacnete s nim pracovat
mali by ste aspon raz precitat manual, aby ste pochopili, ze co to vlastne
je a co mozete od neho cakat. V tom manuali (je subore latex.hlp) je vsetko o
nom vysvetlene. Keby boli aj potom nejake nejasnosti mozem Vam to hocikedy
vysvetlit cez e-mail
                             geoflabi at savba.sk

Balik Latexmanageru obsahuje nasledujuce subory:

1.   s.exe            ovladac (tu sa robi preklad, view, tlac, prekodovanie...)
2.   bern.exe         moj specialny editor pre Latex, Tex, Amstex.......
3.   configlt.bll     configuracny subor pre Latexmanager ako ho mam ja. Je to
                      pre Vas iba pomocka ako ma vyzerat. Treba ho prisposobit
                      k Vasim potrebam.
4.  reduc.exe         maly jednoduchy program na redukovanie dlhych riadkov
5.  latex.hlp         je to vlastne tento manual, ktory citate
6.  slov.tex          makro pre pohodlne pisanie po cesky a po slovensky bez
                      driverov klavesnice a obrazovky 7 bitovymi fontami
7.  rus.tex           jednoduche makro pre chybajuce ruske pismena pri pisani
                      po rusky bez ruskeho driveru
8.  apword.dat        moje formuly. To vam davam na zaciatok (trva to aj dva
                      tri tyzdne, kym date dokopy take mnozstvo formul (2600)
                      usporiadane). Takto mate lepsi prehlad ako maju pre
                      Latexmanager vyzerat formuly. Postupne si potom mozete
                      vytvorit pre seba lepsie, vhodnejsie, skratka ine a inde.

Vsetkych osem suborov zabera na disku okolo 190Kb.

Zdravim vsetkych Tex-istov a prajem im pohodlne pisanie textov pre sadzaci
system TeX

                               Ladislav Bitto
                               geoflabi at savba.sk

------
Balik naleznete na ftp.muni.cz:/pub/tex/cstug/bitto/latexman/latexman.zip

Petr <sojka at muni.cz>