bezhackov

Peter Straka straka at elf.stuba.sk
Fri Nov 25 09:15:23 CET 1994

>Dobry den,
>
>rad bych vedel, zda existuje specialni prohlizec dvi souboru
>pod Windows s podobnymi kvalitami, jako ma prohlizec pod
>X-Windows na unixovych systemech.
>
>Dekuji,
>	   V. Kapsa.
>
>************************************************************************
> Vojtech Kapsa                 * Phone: (+42 2) 24 91 50 14 ext.241
> Charles University            * Fax:   (+42 2) 29 92 72
> Department of Chemical Physic * E-mail:kapsa at apollo.karlov.mff.cuni.cz
> Ke Karlovu 3                  *
> [...]

Takze ja som sa s tym uz tiez zaoberal ale pouzival som
texovske ekvivalenty pre akcentove znaky slovenciny/cestiny.
Napisal som program na konverziu znakov do stringu a naopak.
Takze ak chcete pisat
dlhe a		ako		a'	alebo	'a
dlhe i		ako		i'	alebo	'i
atd.
nie je problem to skonvertovat do lubovolneho kodovania,
treba si len nadefinovat subor abeceda.mycode tak ze na
kazdom riadku je string s textom ktory je ekvivalentny
poradovemu cislu znaku v znakovych suboroch abeceda.(lat,koi,...)
Ak mate zaujem posli te mi akou formou chcete pisat akjcentove znaky
a ja Vam poslem prislusmy subor abeceda.mycode aj s konvertovacim
programom.
Tento konvertovaci program som si zaradil do cstocs od Yanju a potom
ma konverzia syntax:

Usage:  /usr/local/cs/bin/cstocs from to
        /usr/local/cs/bin/cstocs from to file
        /usr/local/cs/bin/cstocs from to sourcefile destfile

                where <from> and <to> are one of the following encoding
names:
                        kam cs2 lat iso ascii koi cork tex (... mycode)

                You can add other encodigns by adding file to
/usr/local/cs/abeceda.

        (c) 1994 Jan Kasprzak

dolezite je na tom to tex (...mycode).
Este som to zatial nikde nezverejnil (toto je premiera) lebo este nemam cele
narodne prostredie na UNIX tek ako by som si to predstavoval.Ale ze tyzden
by to uz malo byt, a ako upgrade to poslem Janovi Kasprzakovi aby to zaradil
do baliku na pocestenie a poslovencenie systemu.

NOTE: Progrem na konverziu je napisany pod UNIX ale nie je dlhy
a bez vecsich problemov sa da prelozit aj na PC.

Zatial dovi
                                            TheBenO ( ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at decef.elf.stuba.sk      |
  |                                         straka at ipc01.kesp.elf.stuba.sk |
  | Unix,TeX,Assebler,Gfx,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,                 |