nova verse latex manageru

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Nov 24 14:07:08 CET 1994

Dobry den,

do ftp.muni.cz:/pub/tex/local/cstug/bitto/latexman/*
                       ^^^^^^!! pozor zmena
jsem ulozil novou versi latexmanageru kolegy Ladislava Bitto.
readme viz nize

Petr Sojka

Zdravim,

  doprogramoval som do Latexmanageru niektore novoty. Niektore navrhy som
nemohol akceptovat, lebo by vyzadovali cele to od zakladu prepisat alebo by
boli moc "krkolomne" (pre mna). Uvital by som predovsetkym napady, ktore
pomozu specialne pre TeX, LateX...... Napriklad ako: okomentarovanie
(TeX-ovske), odkomentarovanie, pisanie vlniek, odolarovanie, preklad bloku,
log-file view, kontrola zatvoriek a prostredi, vypis vsetkych zatvoriek {}
roznymi farbami na obrazovku, automaticky zapis 5 riadkov do noveho suboru....

Takze tie doplnky:

1. moznost hladat (aj s vymenou) len na zaciatku alebo len na konci riadku
2. moznost dat vypisovat kod znaku nad kurzorom
3. zapnut/vypnut pisanie vlniek aj priamo v editore. Navyse som tam pridal, ze
   automaticky vypne pisanie vlniek, ked pripona mena suboru nie je .tex alebo
   meno suboru vobec nema priponu.
4. je doplnena velmi jednoducha kontrola po zapise noveho mena len v editore
5. korektor sa da spustit s dvoma roznymi parametrovymi riadkami. Treba pridat
   do konfig suboru (configlt.bll) jeden riadok. CtrlF4 spusti korektor s
   prvym, shiftF4 s druhym riadkom. Takze mozme si nastavit parametre
   korektora na anglicky a cesky alebo na anglicky a slovensky jazyk.
6. do suboru makier, ktore Vam davam na zaciatok, som ulozil (pod klavesnicu
   kb2) znaky, ktorymi mozete pisat suvisle vodorovne alebo zvisle ciary. Takto
   mozete komentarove riadky krajsie zvyraznit.
   Znaky su tam pod klavesami  123456789/\-  1=lavy dolny roh, 9=pravy horny...

Prijemne TeXovanie praje
                                      Ladislav Bitto
                                      geoflabi at savba.sk