editor (LATEXMANAGER)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Nov 10 08:59:14 CET 1994

Zdravim,

prednedavnom som ponukol Texovej verejnosti moje jednoduche integrovane
prostredie (LATEXMANAGER) so zabudovanym specialnym editorom pre TeX,
Latex.... Pan Sojka to ulozil na Brnensky server, co aj dal vediet v tomto
liste. Pan Surda (on ho uz dost davno pouziva, je jeden z prvych) tiez Vas na
to upozornil. Uz sa mi ozyvaju ludia (aj na p. Surdu), ze nevedia kde to je v
Brne. Ja sa uz tiez presne nepamatam (pan Sojka to istotne vie presne) ale
myslim si, ze stroj by mal byt ftp.muni.cz   konec adresara asi
.....\tex\cstug\bitto

  Druha moznost by bola, ze by sa pripadni zaujemcovia mohli obratit priamo na
mna (geoflabi at savba.sk) a ja im poslem e-mailom zazipovanu (ale vzdy tu
najnovsiu verziu co mam, lebo stare verzie si neuchovavam a teda mam vzdy len
jednu verziu). Od tej doby co sa ulozil v Brne na serveri som uz stihol pridat
par funkcii (hladanie (aj s vymenou) len na zaciatku alebo  len na konci
riadku, vypis kodu znaku nad kurzorom, moznost vypnut vlnky priamo v editore,
teda nielen cez subor formul). Mozno niekto bude mat dobry napad (ktory este
nie je v editore), ktory budem schopny tam doprogramovat (som iba taky lenivy
amater). Viem co to je pisat texty, rovnice, tabulky, obrazky pre TeX,
LaTeX.....  Prave preto som LATEXMANAGER napisal aby mi v tom co najviac
pomahal (preto aj tych nenormalne vela formul --- 2600).

Zdravim vsetkych a prijemne TeXovanie

                                      Ladislav Bitto
                                      geoflabi at savba.sk