Draft na FX

Jiri Demel DEMEL%CSEARN.BITNET at earn.cvut.cz
Mon May 30 15:42:30 CEST 1994

On Fri, 27 May 94 16:07:02 MET Petr Novotny said:
>Dobry den,
>
>nevite prosim vas nekdo, jak se nastavi Mattesuv dvidot, aby na tiskarnu
>FX kompatibilni tiskl v draftu? Tisk v plne kvalite trva tech par minut a
>je zbytecne ho pokazde provadet. Draft by pro preprinty byl skvely.
>
>Nerad bych znovu generoval fonty pro nizsi rozliseni (nebylo by mozno radeji
>vytisknout jen sem tam nejaky bod? je to stejne jen proofprint), ale je-li
>to nezbytne, tak to snad preziju.
>
>Switch /s jsem zkousel, ale nic jsem nenasel. Searchoval jsem DVIDRV.DOC
>na text DRAFT, ale nic jsem tam nenasel.

 Nic lepsiho nez /s neznam, ale on dela v podstate to, co pozadujes
 v predchozim odstavci: pri rychlejsim tisku tiskne jenom kazdou
 druhou tecku, jde tedy vlastne o rozliseni 120x216, zatimco
 pri pomalejsim tisku jede hlava kazdou radku 2x (jednou sude tecky,
 jednou liche), rozliseni je 240x216, ale trva to 2x tak dlouho.
 (Zabery hlavy se prekryvaji s posunem o 1/216 in, takze hlava zdanlive
 jede totez 3x nebo 6x.)
 Rozdil v kvalite je viditelny, ale pokud chces neco 'more draft',
 tak nevim. Ja doma na 9-jehlickach tisknu z TeXu jen v nejvyssi nouzi :-(

 Kdysi, v jakesi prehistoricke versi CSTeXu, jsem cetl neco o ovladaci
 pro rozliseni 72 dpi, ale to by chtelo fonty a kdo vi, zda by to vubec
 slo precist. (Kdysi jsme na pocitaci ADT tiskli texty na graficke tiskarne
 72 dpi a kvuli tomuto bajecnemu rozliseni jsme vubec nepouzivali
 kursivu, protoze se skoro nedalo poznat, co to je.)

 Nemas-li v tom textu moc matematiky, zkus dvi2tty. Dostanes sice asi
 hodne dlouhe radky, ale snad ta tiskarna umi 'condensed'.

>Dekuji predem.
 Neni zac.
                                              Jiri Demel