TeX pod Linuxem

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Wed May 25 18:10:30 CEST 1994

:
: : P.S: Nevite nekdo o nejakem prohlizeci/printeru dvi souboru
: : pro UN*X, ktery by akceptoval fonty ve formatu *.fli z emTeXu?
: dvips

	Pro tisk je to dobre, ale pro prohlizeni... xdvi je prece jen
prijemnejsi nez ghostview...

: : Nechce se mi mit dvoje fonty (pro M$-DOS a Linux) a mit
: : na DOSovskem disku *pk fonty mi take pripada divne
: : (cmr10 pro 360dpi totiz nelze nazvat cmr10.360pk :-|)
: Dalsi moznost je magstep odlisovat poadresaerm: 360/cmr10.pk
:
	A umi to xdvi poznat?

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie