dvidrv

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed May 25 13:33:08 CEST 1994

: Vazeni priatelia,
: mohli by ste mi poradit s takymto problemom ? Pripravujem text pre (velku)
: tlaciaren a tlacim na pauzaky. Tlac ma byt zrkadlovo obratena a tak tlacim
: pomocou parametra dviscr /tr7. V suhlase s manualom otoci len text a obrazok
: vtiahnuty pomocou \special necha na nevelmi definovanom mieste. Je mozne to
: opravit rucne, ale pri velkom pocte je to otravna cinnost.
: Neviete ci nahodou neexistuje ina verzia dviscr riesiaca aj tento problem ?
Patrne ne, resenim je program
bm2font, [ftp.muni.cz:/pub/tex/CTAN/graphics/bm2font/"]
ktery obrazek rozparceluje
na mensi ctrverecky, se kterymi si jiz drivery poradi.

Asi by to take zvladl otocit postscript [dvips]
pokud mate postscriptovou tiskarnu.
Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>
: Vopred dakujem.