Automatic font gen

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue May 24 12:01:43 CEST 1994

Dobry den,

pan kolega Hadacz pise, ze:

> Mel jsem stejny problem. V souboru texset.bat by totiz misto
>
> set DVIDRV=/pr:{,$TEXDIR:cfg\}@f
>
> melo byt
>
> set DVIDRV=/pr:{,$TEXDIR:cfg\}@f/fm:hplaser/fb
>
> a pokud se ma pri generovani pouzit mf386 je nutno jeste dodat radek
>
> set MFJOBOPT=/3

Chtel jsem poznamenat, ze do davky texset.bat jsem nemohl zadat
konkretni urceni typu fontu (zde /fm:hplaser), protoze CSTeX pracuje s
ruznymi typy. Take jsem nechal na uzivateli, at si sam urci, kam se
budou vygenerovane fonty ukladat a co s nima pripadne bude dal.
Proto jsem v teto problematice NIC neautomatizoval ve svych davkach
a mozne reseni jsem popsal v souboru doc\cfg.doc (na coz uz nekdo v
tomto liste odpovedel).

Nicmene uvedeny postup je jednim z moznych reseni.

> . Nevim jestli jsou vsechny distribuce CSTeXu 94 stejne. Ja jsem ji
> zkopiroval z ftp.muni.cz.

Byl bych rad, aby vsechny distribuce CSTeXu byly stejne. Proto jsem
jeste nezacal opravovat zname chyby (ackoli by mi to trvalo pouze
nekolik minut), protoze by doslo k vyjimce z prohlaseneho pravidla, ze
CSTeX se bude menit nejvyse jednou rocne. O techto chybach jsem jiz pred
davnem na tomto liste psal.

Petr Olsak