Poster v TeXu?

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon May 16 20:24:13 CEST 1994

> Zdravim vsechny TeXisty!
> Potreboval bych pripravit poster na konferenci a dost rad bych ho udelal v
> TeXu. Nemate nekdo zkusenosti, jak to delat? Jak udelat dost velka pismenka,

To je podrobne popsano v clanku Petra Olsaka ve zpravodaji TeXu, na jehoz
cislo si ted nevzpominam (ale ono jich neni tolik, aby se to nedalo v minute
nalezt). Pokud neni Zpravodaj k dispozici : pouzit automaticke generovani
fontu (viz dvidrv.doc) a urcit si potrebnou velikost pisma, ktere v
pripade potreby bude vytvoreno.

>jaka makra pouzit, aby TeX pracoval s velkou strankou a aby to nakonec slo
> vytisknout na tiskarne s papirem A4 a slepit dohromady.

Lepit to dohromady asi bude priserne, ja bych asi volil tisk na A4, kterou
bych na kopirce zvetsil na pozadovanou velikost.

>Nevim jestli to vubec pujde, ale dekuju predem za kazdou radu.
> Zijte blaze. Radek

Josef Krob